...........................................................................................................................................................................................................................................................


BeRseRah paDa ALLAH
Friday, March 16, 2012 | 7:39 PM |
assalamualaikum....
kini aku berada di kampung halaman tercinta..
*tanjong karang,selangor*
berada bersama keluarga adalah lebih tenteram dan aman jiwa..
dari menyepi mnyendiri seorang diri..
Ya Allah.....
aku berserah dgn segala takdirmu..aku redha andai ini takdir Qada'dan Qadarmu..
aku semakin sepi dan sunyi ya Allah...hdp semakin suram....
Allahuakbar.....
pantaskah aku berputus asa???mana mgkin aku begitu...
aku masih bisa bertahan demimu YA Allah...
aku xmahu menjadi seorang yg lemah dimatamu...
aku xmahu menjadi seorang yg mudah perputus asa..
aku mahu menjadi seorang yg kuat dimatamu.....
seperti SITI KHADIJAH.....


untuk cinta....
suatu ketikaa dahulu kita sering berdua...
hati selalu bersama...
jiwa kn selalu berjanji setia...
kini alpa dgn nikmat dunia....
mgkin kini mnjadi seorang yg hina..
sesanggupnya hati kecilku ini mnerimamu seadanya..
kenapa tidak dirimu...
setiap hajatmu ku tepati..
ku lalui setiap jln berliku untuk sampai ke penghujung rindumu..
berikrar berjanji taat setia bersama..
janji diatur,langkah disusun..
hati bercantum mnjadi satu...
yg dulu nya lara..kini berbunga...
kini semua hnyalah nyata dan maya..
dulunya hanya kini tggl sandiwara...
kerana kekhilafan..yg akhirnya ternoda...
janji sumpah taat setia dikarang menjadi sebuah rangka tanpa pena...
dlm sekelip mata semua menjadi khayalan semata..
yg disemai entah kemana..
yg dijanji semua hilang entah di mana..
kini aku masih lagi kuat demi senuah pengorbanan yg telah berlalu..


untuk hati....
bersabarlah syg...
akan ada yg terbaik untukmu...
teruskanlah hdp mu tanpa dia yg mnyakitimu.... 
Allah sedang merencanakan yg lbh baik untuk mu syg...kau harus kuat syg..
jangan lemah...jgn toleh kebelakang lg..kau harus kedepan...
tgglkn masa lalumu dan pergilah selangkah kedepan bersama impian mu....
jgn menanges syg....jgn kau titiskn airmatamu itu..
hanyalah sia2x kerana tiada yg peduli kehadiranmu..
duhai hati... kau harus kuat...
berserahlah pada Allah yg lebih mengetahui yg terbaik untukmu...
relakan...ikhlaskan...pasrah....
hanya Allah yg tahu apa yg terbaik untukmu...


/