...........................................................................................................................................................................................................................................................


sEkaLi LaGi
Thursday, February 9, 2012 | 9:24 PM |
ya Allah....sekali lg aku di uji....sungguh berat ujianmu ini....
xtertanggung bebannya..hampir seminggu berlalu...
sunyi  sepi segalanya...suram dan semakin keruh..
hati nie kuat menyatakan apa yg terjd hnyalh keterpksaanmu..kn...
sekali lg facebook adlh punce utama...


ya Allah...
aku semakin lemah.mmg kau mngajarku mnjd kuat.
tp bagaimana untkku kuat seandainya penguatku tiada..
dia pergi...
sungguh xrela ini terjadi..semuanya berlalu..


bnyk yg tlh dirncgkn bersama..namun...
ya Allah...berikan lah petunjuk pd ku yg kian alpa pd mu..
kau cekalkn lah hati nya..kau kuatkan lah hatinya untk terus berthn hgga ke penghujung nya..
kau binalah kembali semua tembok2x cinta yg tlh rapuh..
kau katakanlah pd nya bahawa diriny mmpu menghadapi ujianmu ini..


ya Allah..sesungguhnya xku rela ini terjd krn aku hanya ingin dia mnjd imamku..
dan aku mnjd makmumnya..kelak..
aku hnya mahu dia mnjd ketua dlm keluargaku...
aku hanya mahu dia menjadi ayah kpd anak2x dari rahimku..
aku hanya mahu dia menjd pembimbing ku kearah yg lbh bnr...
kau tetapknlah hati kami dlm setiap ujian yg kau berikan..
kau lapangkanlah dada kami mnerima semua kekurangan dan kelemahan masing2x..
ya Allah...aku mohon kau satukanlah kami dlm satu ikatan yg sah dan halal agar semua nya
bertambah mnjd baik dan sempurna di sisi agama...
aq terlalu merinduimu syg....mohd hamizi.....<3


insyaallah....aminnnnn



/