...........................................................................................................................................................................................................................................................


akhirnya...
Thursday, February 16, 2012 | 4:40 AM |
assalalualaikum......
kini semuanya berakhir dgn sekelip mata.
walaupun semuanya tidak pernah ku relakan akhirnya ia mnjdi knyataan....
semua sudah berakhir....
hampir dua mggu sudah berlalu...
aku d tgglkn sepi sndri dgn beribu kngn
yg xmgkin terucap dgn kata2x dan perkataan...
dua mggu berlalu seakan beribu thn rasanya..
adakh ini jln pnyelesaian yg terakhir????

ya Allah..kuatkn aku...
kuatkn aku mnempuh segala nya..
telh ku mncuba seupaya untk mndptknnya kmbali...
mmg aku xmmpu mnolak segala qada'dan qadar mu jika itu adalah yg terbaik...

ya Rahman ya Rahim.....
aku bermohon dgn segala rahmatmu...
kau angkatlah darjatku setapak lebih tggi meski aku dalam keadaan hina..

ya Allah...
kau lindungilah aku dri segala mala petaka dan kecelakaan..
kau lindungilah aku dari segala musibah seperti ini...
sungguhnya aku blm terlalu kuat untk segala ujianmu....

adakah dia lbh bahagia saat ini??
aku xtahu....
adakah dia sihat ketika ini??
aku tidak tahu..
semua nya aku xtahu....
perjalanan yg msh jauh dan berliku....
haruskh aku mati krn CINTA??
TIDAK....ALLAH msh ad melindungi ku...



/