...........................................................................................................................................................................................................................................................


BILA aku xmampu nk kata apa....
Saturday, October 8, 2011 | 10:45 AM |
SELAMAT PAGI....
ermmm skrg jam menunjukkn pkl 1.32pg....
ermm
mata nie xmmpu tuk tidoe lg..
hati yg sakit xlg tenteram..hummmm
pliz la.....kusut la kepale nie...
ermmmm apa la nk jd pasnie..hurmmm
tahap kaesabarn skg ni da mula rapuh....
tgu jer la kalau sabar ni dah hilang..
mcm2x akn jd nnti..
jgn ingt diam2x nie kosong okay..
silap la kalau pk cm tu..
huhhhh to <3 ...awakkk...ap msl awk nie..... kalau awk bace entry blog nie, awk cube la phm sy..hal kecik xpya la nk besa2x kn.... sy pn ad had saba wakk... kalau sy salah sy mintak maaf la.... tp tlg la...... berfikirlah dgn lbh terbuka..ok kita nk brsama lama wak..bkn sehari dua..... Ya Allah...sabarkan aku pabila aku mulai amarah... ingatkn aku menghadapmu pabila aku mulai alpa.... luruskn aku saat aku mulai terpesong..... ingatkn aku bila aku mulai lupa.... sesungguhnya....segalanyaa adalah milikmu..... hidup dan matiku adalah miikmu Ya Allah......


/