...........................................................................................................................................................................................................................................................


ceria....
Wednesday, September 28, 2011 | 11:11 PM |
assalamualaikum semua..salam syg eakkhhhh...
lme xupdate blog da nie....(huuhu lmer ker????heeh tah la..hahahah)
smlm bru je lps wat event ary rye smart ngn senior.....so far so good..hheheeh cewwah..
okayyyy .... best.... fun2x..... hope turn kitorg nnt akn dpt wat yg lbh baik....hummm
mmg raye nie musin bermaaf2xan...tp adakalanya xsemua kmaafan dpt diterime...dan xsemua org dptmnerime segala kemaafaan..di penghujung bln syawal kali nie aku(shaedatul faizah bt ahmad yusof@ fieza shanafieza @fieza ingin memohon kemaafan kpd semua.... maaf zahir batin...

walaupun kali ni raye xseceria sblmnye..namun,inilh dunia...xkn ada yg kekal..ingtlh sahabat.....
xada yg ada di dunia nie yg kkal lme....semua akn merasai nikmat berada di atas dan merasa saat kejatuhan..bersedialah..mgkin kini kau sedag bergembira diats kesengsaraan org lain,namun nnt org lain pula yg akn mntertawakn kamoo...
eehhhh apa aku nie nk mencecey2 plak nie.nk eepy2x,wat topik sedih plak,,hheheh pape pun...pd sahabatku..azie,pika,yana,nik,kakyu......tidak sedikitpun aku berdendam dgnmu...yg berlalu akn kekal sebagai satu kngn silam...dan aku tidak menyalahkan sesiapa diantara kamoo semua..
pd oren....ct saedah..thanx sbb ada kt sisi aku saat aku terjatuh...
n xlupa pg gendut,,,ain...even ko xd lme ngn aku,ko ad kt sisi aku memula dulu...thanx sygss2x semua..

xlupa pda puan su...yg bnyk bg support......sy xlupa nasehat2x puan su..even skrg puan su pun nak behenti....sy kenang segala jasa puan su selama2xnya...
puan su ibi...puan su juga sahabat....SEJATI..... PUAN SU......jaga dri..semoga berjaya dan berbahagia bsama keluarga..

ERMMMMMM kisah duka dah berlalu..kini perlu mnjalani hari2x mndtg....
esok...aku hrp akn jd yg lebih baik dri ary nie n mggu2x sblm.....
pada sang penCINTA ku syg..... dlm kereta...drive menuju pulang ke terengganu..aty2x memandu okay....heheeh selamanya sayang....<3 hehehehehe


skg nie tgh mnggu saat untuk pulang ke kmpg...ermmmm hope semua selamat pergi dan pulang...ermmmm nantikn kepulangan ankmu ini okay....LOVE YOU...merinduimu....mama ..abah..

/