...........................................................................................................................................................................................................................................................


YA RABBI...
Thursday, August 18, 2011 | 1:38 AM |

engkau lg yg maha berkuasa Ya Allah....
aku hnya seorang hambamu yg kerdil yg lg hina...
hanya kpd engkaulah aku memanjatkan ksyukuran dan hanya pd mu lah aku mengadu kesusahan...
dah hnya pd mu aku bersujud inginkn kesejahteraan hidup..
Ya Allah....
mana kan ku bawakn sekeping hati yg tersakiti ini demi mngejar sebuah kebenaran......
mana akan ku bawa sebuah pngertian dlm mengimpikan sebuah realiti hidup yg lebih baik...
YA TUHANKU....
bertalu2x ujian yg kau berikan ini.....
sehinggakan aku xmmpu lg tersenyum....
YaALLAh....
mana akan ku pergi lagi utk mnjernihkan suasana..tidakkah semuanya dpt diselamatkan lagi????
berakhirkah semua ni???? mampukah aku tuk tersenyum lagi slps ni????
mampukan aku tuk terus meniti hari2x yg mndtg tanpa mereka???
mereka yg telah pergi meninggalkan aku....
mereka yg telah pergi tuk selamanya...
mampukah aku tuk terus bertahan?????kuatkah aku????

/