...........................................................................................................................................................................................................................................................


Sunday, August 7, 2011 | 9:52 AM |
pembuka kata iringi satu perasaan....yg entah kemana....
sangkaku renyai..rupanya taufan.. manik embun mengiringi perjalanan yang tiada tembok penghalang..... yg telah menyembah bumi Illahi..
tiada ucapan dpt dikata melainkan rasa berserah pdmu Tuhan..
Atas kesilapan dan kealpaanku...
menjd seorang insan yg hina disisimu...
terangnya cahaya metahari blm tentu dpt mnerangi kegelapan dlm sekeping hati..
sepuluh jejari runcing di susun rapi memohan kemaafan dlm kekhilafan..
kutitip sebuah kata untukmu..
yg blm di mamah usia..sebuah coretan ku karang membina sebuah rangka dlm satu tujuan..
sebatang mata pena ku atur menyusun kata seikhlas dunia...
ku ukir sebuah warkah utkmu..
tiada taraf dan tiada nilainya...
tiada yg lebih bernilai drpd sebuah persahabatan...
namun aku telah dibutakan dgn semuanya..
kini aku sedang meniti hari pembalasan...
aku mmg khilaf dlm mmbuat kptusan..
aku bisu dlm segala persoalan
aku buta dgn segala keduniaan....
kini aku telah kehilangan sayap..
dan aku xmampu tuk terbang lagi...

/