...........................................................................................................................................................................................................................................................


hanya..
Tuesday, August 9, 2011 | 9:58 PM |
dlm sekelip mata semua bnda jadi....
dlm sekelip mata aku hilang semua nya..
kwn.....kekaseh.....juga seorang pemberi ilmu ku...
segala nya bknlah dirancang...
maaf trsgt2x..mmg khilafnya aku dan silapnya aku..
aku mengaku.....mmg kesilapn aku semua nie...
semunya harus diselesaikn dgn segera...
aku cuba yg terbaik...
tiada siapa di sisi aku tatkala bencana dtg tiba..
aku hanya punyai...ka kechik....dan muhd Qayyum... <3
nik...n kakyu...penguatku...meski aku xlagi sekuat dulu...
semakin kacau bilau semuanya..
aku xmampu tuk g kelas...selama seminggu ini aku hanya duduk di bilik dan memikirannya....terlalu serabut hingga aku xlagi mampu tersenyum...
tiada yg mnyetujui kputusanku...
untuk berhenti balaja...mmg syg....
mmg sesi pmblajaran sudah separuh jln dan jika ditgglkn mmg la teramat syg...
tp..entah la....nk pulang kekmpg..mencari ketenangan....bersama keluarga..
kpd kwnku...
maafkn khilafan aku..
kpd pemberiku ilmu....
maaafkn segalanya...pintaku hanya satu...
jadilah seperi dahulu..
salam kemaafaan....
shaedatul faizah ahmad yusof...



/