...........................................................................................................................................................................................................................................................


permainan
Saturday, May 7, 2011 | 2:12 AM |

permainan yg tidak pernah berhenti,,,,,entah knp & mengapa..... aq sllu d permaain..
dan kini aku mulai mmbenci seorang demi seorang lelaki....mgkin tidak semuanya begitu,, tp kseluruhannya begitu..sma sj....
persoaln yg kini mnjd tnda tnya sudh terjwb....waktu aku berpling,katanya dya setia,,,wktu aku mulai setia dya pula yg berpaling,,,,,apkah hidup nie???
dya sngaja mnduga ksbran aku....
aq ttp bersabr dan aku mulai dgn satu jnji,,,untuk mncari lelaki untuk di jadikan suami & bkn kekaseh smentara.... aku mahu lelaki untuk mnjd suamiku yg mampu mmbimbing aku kearah selangkah kehadapan dan selangkah kebelakang.... hidup yg sementara ini bknlah satu permainan.....aku berhak mndptkn lbh dari itu...
LEBIH!!!!
harapanku untuk mlupakanmu selamanya.... moge segalanya menjdi dan berakhir dgn kbhgiaan....
salam syg,
fieza shanafieza


/