...........................................................................................................................................................................................................................................................


PERGI
Friday, April 1, 2011 | 10:46 AM |
PASRAH!!!!
Kini secara rasminya kau mnjd miliknya.. secara rasminya juga kau telah hanyut dari permainan akal fkirku.. dan kini aku xkn mmperduliknmu lg,,,, kaw semakin alpa dan lupa... dulu ada di mana pown kau xpernah lupa pada aku,,, even klw senyum jer pown aku da kira berbaloi...tp skg ko nmpk aku dpn mata ko pown ko seolah2x buat aku xwujud.. dan semakin lam aku semakin mula mmbncimu,,bkn lg ingin milikimu..kerna mgkin kbncian itu yg kau mahukn dari aku,bkn... agar aku xlg bermimpi di siang hari... maafkn aku mgganggumu... dan itu adalah satu penyesalan  besar dlm sepuluh bnda dlm hdp aku..


MUNGKIN!!!
skrg fokus aku bkn lg pd kaw sprt dulu.... impiku ingin lupakn segala memori aku dan kamuuu<3
aq xmahu lg kaw ada dkt dgn ku,,pergilah mana kaw mahu dan jgn pernah mngulangi kesilapanmu hadir dlm hdpku... aq xrela..segala persoalan demi persoaln semakin terungkap...dan satu kupinta jgn mmpermainkn persaan sang hawa.... jgn semudah itu melakukn pendustaan kerana nnti kau jua yg akn terima yg sama sprti apa yg telah kau lakukn pd  org lain.... 


PERSOALAN!!!
kini segalnya  sudah terungkai,,,aq mls pkir kn kaw lg..bkn mndtgkn faedah jua tidak mndtgkn apa2x mnfaat..hanya mndtgkn lg serabut yg sudah sedia ada sudah tidak mmpu aku bendung lg.
kau sudah ada yg punya dan aku????bearlah kekal mnjd tnda tanya........wink wink!!
ermmmm yg di sana merindu... yg di sini menunggu,,,,,,,  cmner nk buat????? persoalan ini  blm dpt dirungkaikan lg.... aq xmahu lg mmberikn cinta palsu pd sang Adam,,,,kerna ianya sgt berisiko dan bkn mudah mlkuknnya....


BARU!!!!!
skg mulalah episod baru dlm cerita QISAH QU FIEZA ini.........
baru....baru.....baru....
lupakan yg lama...... buang yg keruh ambil yg jernih.......  
tiada lg istilah mgharap dan mmiliki,,,semuanya telah berlalu pergi........ aq mnerimanya dgn seadanya,,,,,kau tetap pergi dan pergi lg....... aq???? tgk jerla,,nk wt per lg,,,xkn nk meryu2x mcm sorg pmpn yg xbermaruah..... xmgkin itu terjd krn aq sememangnya seorg yg KUAT....dan tidak mudah mnyerah kalah.. kau nk pergi kau pergilah.... pedulik plak aku??? hahahhaah pedulik jgkla sbb pnh syg ko..hihih tp da nk jd,,,bea jerla..... akn dtg yg lbh baik nnti...


NOTA!!!!
pd c dyer yg sellu mmerhatikn gerak geri aku,,,,,maafkn aku jika aku tersilap laku... aku bkn seorg gadis yg mudah di dekati jika tidak kena caranya.... dan cukuplh dgn hnya berteman shj....itu sudah cukup baik dpd lgsg tidak bertegur sapa...... itu yg terbaikk...... faham kn,,,, 
aper pown  jgalah dri sebaik mgkin dan maruah kelurga.... 
ibu bapa dalah yg terpntg dlm segala hal dan masalah,,,dahuluknlah mereka sblm yg lain kau lakukan,,ok......


salam penuh kaseh syg,,,
SHA AFIEZA<3

/