...........................................................................................................................................................................................................................................................


kesilapanku!!!!
Thursday, April 21, 2011 | 1:24 AM |
kesilapan lalu bnyk mengajar aku erti sakit dan dendam...aku mulai kecewe dgn lelaki yg mudah melafazkan kata tapi xmampu menunaiknnya,,,aki mulai sakit hati dgn segala janji dan dusta yg telah lelaki paparkan..
segalanya dusta belaka!!!! ak begitu mudah terpedaya dgn segala kata dan pendustaanmu!!! aku bosan dan aku mulai bljr erti berhati2x dgn mu lelaki!!!!
"PATAHNYA SAYAP MALAM"
aku mulai benci dgn lelaki sepertimu!!!
SUMPAH aku bodoh percaya dgnmu dulu!!!!
 salam syg.
sha afieza<3
 

/