...........................................................................................................................................................................................................................................................


TERAKHIR KALI
Tuesday, March 15, 2011 | 11:57 PM |
Di tanya awak syg sy x??????katanya sayang,,,
 puaskah dgn erti kata syg itu shj?? bg aq erti kata syg xckup dgn kata2 shj....mgkin  itu adalah dari mlut semata,, bknlah dari hati sebenar...
pada aq,aq bukanlah mencari seorang leleki yg penuh dgn harta dan wang ringget semata....tapi bg aq cukuplah hanya dgn kaseh syg dan dpt buat aq  gembira... duit boleh di cari,,, dan rezki ada di mana2x,,,tetapi kaseh syg xdapt di beli dgn wang ringget....kegembiaraan sebenar adalah yg lebih berharga dan kekal selamanya..dan menjadi penawar di kala fajar mentari..
aku ingin milikimu bkn lah kerana aku ingin mengejar harta milikmu,,,tetapi yg aku mahu adalah aku mahu berbahagia denganmu untuk selamnya dan terakhir kali nafasku....
aku berharap engkau dan aku adalah cinta yang mati dan tidak ada tolak gantinya....walaupun kita bukanlah sempurna mana,namun apa yg terjadi adalah kehendaknya dan apa yang terjadi pasti akan ada jalan keluar penyelesaiannya..aku berharap esok akan menjadi lebih indah untuk kita...
kini cintaku kini bukanlah matlamat ku lagi..apa yang aku mahukan adalah mnejar cita dan impianku dulu... di sini..... aku mulai belajar untuk berdikari dan lebih bijak mengurus diri..... disini aku mulai mencari teman seperjuangan untuk mencapai matlamat harapan abah dan mak sekeluarga..
inilah kekuatanku untuk terus bertahan,,,,, inilah di mana kaseh sygku mula bertaut dan semakin ituh... inilah di mana membuatkan aku semakin kuat untuk bersemangat untuk lebih kuat dan lebih tabah,,,, untuk yg terakhir aku melafazkan aku syg korang semua........yang terindah adalah korang..yg teristimewa adalah korang dan korang lah nyawa dan nadiku....

/