...........................................................................................................................................................................................................................................................


SEPANTAS WAKTU
Wednesday, March 23, 2011 | 12:02 PM |
Semua tidaklah dirancang,,,,,kerana semua yg dirancang tidak mnjd dan yg tidak dirancang yg mnjd... errmmmmmmmmmmmm.....(mengeluh panjang eah)  humm xtw la per jd pasnie plak eah,,hurmmmm.. selepas semalaman beradu dgn air mta,kini aku masih mmpu lg tersenyum.... aku akan mmbuatnya berada semakin dekat dgn aku....aku akn buat  dia kemabli seperti dahulu,,,, mgkin aku xdapat  dya yg sebaik dulu,tp mgkin aku dapt  yg semmpunya aku lakukan,,,,, INSYAALLAH... wish me luck ok....ngehhhx,,,,, tiap ary makin terbyg2x plak dye,,,asek terbayang2x wajah dyer berlegar2x kt fkiran aku,,,,tp aku masih lg blm pasti dgn prasaan aku,,,,aku takut aku yersilap lgkah lg n aku takut aku akan kcewekan org lg..bkn senang buat org syg kita dan bkn senang nk buat org lupakan kita.... jgn mudah untuk kita memainkn perasaan orang dan mustahil satu masa nnti kita pula yg akn di mainkan,,,,hhuhhhh samapi cni suadah untuk
mlm nie,,,,da lewat sudahhh.... masa untuk
melabuhkan tirai mlm..........
eok kelas seperti biasa,,,,,,huhhhhh


salam sayang penuh kaseh syg,
 sha fieza..

/