...........................................................................................................................................................................................................................................................


merenung tirai tabir malam
Saturday, March 26, 2011 | 11:09 AM |
mengharap sesuatu keajaiban berlaku sekelip mata...
sejujurnya mmg aku menginginknmu dan ingin memilikimu,,,,namun aku xterdaya melakukannya kerna kau bkn milikku,,,, sudah terlmbat untukku bermimpi engkau jd milikku....SUDAH TERLAMBAT...
Engkau akn kekal sbgai anganku selamnya.. dan akan ku titipkn didalam hati bahawa aku akn mnyanyangimu selamnya dan berdoa agar kau dan aku.....
mgkin bkn kini dan selanya... tapi mgkin akan abadi kekal di hati dan sanubari...
meskipun kau tidak tampan dan berharta,namun itu bknlah mahuku...
yg ku mahu hanya kau mngerti hati ini....  ku cuba pejam mata...
tapi xterdaya kerana ku masih teringat padamu...
begitu pyhnya nk ku melupakan,,pernah kah engkau fkirkan..oh syg....
kini kau tidak lagi peduliknku lg...
dan aku termanggu sendirian mengingatimu setiap kali kau muncul di ruang kamar hatiku.....
dan kau telah pergi......
SALAM SAYANGKU,
LOVE YOU...<3


/