...........................................................................................................................................................................................................................................................


LARAKU
Thursday, March 3, 2011 | 12:27 AM |
aq mencoterkan sebuah cerita ataupun nurkilah adalaah realiti yg bknlah rekaan semata.. menjadi seorang yang perlu mencoretkan kisah sebenar dalam kehidupan yang dialami sendiri ke dlm bntuk penulisan yang boleh di perlihatkan oleh khalayak....
bkn hendak mengaibkan dri sendri,,,tp tidak salah untuk berkongsi cerita dan pengalaman,, Mmg memeritkan andai terpaksa berpura2 andai terpaksa,,,bkn mudah melakukan sesuatu yg  dilakukan krn mahu membahagiakan org lain walau terpaksa...
bknlah ia suatu yg di rncg... tetapi ianya adalah suatu yg xdi jangka.... bkn lah niat untuk mnjdikan dri sbgai perempuan yg mmpermainkan perasaan sang lelaki,,, tapi inilah lumrah hidup,,,, xsemua apa yg di rancang akan mnjd knyataan sebenar.. bkn lah mudah melalui semua ini bersendirian tanpa siapa peduli....... aku menjadi  seperti ini bkn  kemahuanku,,, tetepi aku harus melakukan ini untk kamoo,, bknla untuk kpntinganku semata,, aku masih lagi ingin lihat kau bahagia walaupn hnya seketika..... niatku hanya mahu mmbuatmu bahagia dan bknlah sengsara,,,,, yang ku pinta untukmu,,,
aku tidak kejam untuk mnjadi begitu,,, aku masih waras dan masih mamapu melakukan apa yang akua masih mampu untuk mmbuatmu tersenyum walau pun seketika tika bersamaku,,,,
aku mohon kau faham akan keadaan yang aku alami dan jgnlah kau mempersoalkan  perilakuanku dan tindakanku,,, adakala nya aku terpaksa menjadi hipokrit,,,,  semata- demi mu insan,,, aku bknlah tidak memahami keinginanmu,,,, tp aku masih tidak mampu untuk memberikan seluruh hatiku padamu  kerana aq belum yakin,,,
sejak awal pertemuan kita sudh ku nyatakan apa yg telah aku miliki sblm kehadiranmu,,,, tetapi kau tetap jua begitu.... apa lagi yg mampu aku lakukan  lagi selain melakukan yg terbaik untuk aku,kau, dan dia... nie la yg akn terjadi andai memiliki 2 hati dalam satu jiwa...
aku yg ada di sini masih belum mampu membuat satu kptusan yang hakiki kerana desakan hidup yang xdapat aku elakkan,,, MAAFKAN AKU SYG,,,,,
 aku juga dalah seorang manusia biasa,, aku xmampu melakukan sesuatu yg ajaib,,,,,
penderitaan ini entah bila akan berakhir,,,,, aq tidak tahu,,,
andai dapt kau dengar segala rintihan hati ku ini aku berharap agar kau dapt menerima aku dgn selayak2nya aku,,,,
dan segala ketidaksempurnaan yang aku miliki,,, aku menyayangi apa yang telah aku miliki,,,, namun kadang2x aku sendri telah terperangkap didalam permainan yg telah aku lakonkan sendiri tanpa aku sedari,,,apa yg aku mampu hanyalah berdoa agar segala 'LARA' ini akan berakhir.....

/