...........................................................................................................................................................................................................................................................


HARI-HARIKU
Monday, March 7, 2011 | 3:37 AM |
hari2ku kini semakin menyusur langakah....aku pulang ker rumah sabtu lalu.....jam 2ptg aku mula bergerak menaiki  bas dari melaka menuju ker klang.. lebih kurg 3jam aku menempuh prjlnan... masa yg ader hanya ku habiskan untuk tidur... d sbbkn pd pkl7pg pd hari sabtu untuk mengikuti larian bersama  menteri melaka sejauh 3.3KM,, Rasanya begitu letih sekali..... belum pn tiba di penamat,emak pula sudah berulang kali bertanya sudah samapi di mana... akhirnya aku berjaya samapi di penamatnya...
sesudah itu,mndgr pula ucapan dpd ahli2x tertinggi BN... peluh plak  da mencurah2 ke ladang gandum...huhuhu
lepas 2 ader cabutan betuah pulak... hadoi.....lmbt btl..teibe naik plak no aku,,,ngee~~~~
dapat hamper..hihih pastu blik cpt2,,,setgh jam menempuh pjlnn dan akhirnya tiba di hdpn ostel.... dgn segera aku melangkah masuk blik... nk basuh baju cpt  la kononnyer,,nk guner mesinla...da siap2x duet,da msok pencuci,nkmasok duet,xgerak...rosak,,,,, geram G lah,,, terpaksa la aku bsuh guner tgn.....
dgn kadar cpt n ala kdar, aku bsh cpt2x sbb mak dah bsing soh blik cepat sbb mak nk blik kmpg...aku pn  

/