...........................................................................................................................................................................................................................................................


ceriteraku
Tuesday, March 8, 2011 | 5:13 PM |
kehidupan yg pnh panca roba...
dgn redha aku menahan,,,, aper yg ptut aku lakukan cuma mndoakan kau berbahagia syg.....
aku harp kau berbhgia bersama c dya..
aku hnya mmpu itu shj syg.... ini adalah pngalam bgku syg..
mncintaiu yg mninggalkn kesan besar dlm jiwaku...
mghrp sesuatu yg blm tentu pasti...amt menyakitkan....namun aku merelai kepergianmu syg...maafkn aku mncintaimu... maafkn aku mnyayangimu,,, maafkn aku mghrpknmu...... maafkn aku mnyukaimu,,,,,syg,, maafkn aku yang akn mrinduimu selalu,,,,
MAAFKN AKU SYG......MAAFKN AKU.........MAAFKN AKU...,,,
akn aku cuba untuk mlupakanmu....akan ku lakukan itu semampu yg mgkin,,,,akn ku beaekan kau bhgia dgn ci sya tnpa gngguan driku.....
sekali lg aku mohon maafkn aku.... engkau bertuah kerana enkau adalah insan yg telah bertandang dlm nadiku... akan ku kenangmu,kini dan selamanya..........
indahnya andai aku dpt milikimu,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,
tp tidak mgkin ini terjd krn hatimu bknlah padaku.............
sygku,,,tggl kngn antara kita........kukunci kngn ini mnjd rindu2can buatku,,,,,

/